tirsdag den 29. maj 2012

Jeg er fæææærdiiiig...

...ikke på toilettet, men med den første af mine små hæklede tasker. Denne her er til min amerikanske søsters datter på næsten 7 år. Min amerikanske søster er en udvekslingsstudent som boede hos min familie tilbage i 1984-85. Vi har holdt kontakten i alle disse år og vores forældre besøger flittigt hinanden. De amerikanske forældre har lige været på visit i 10 dage og derfor var jeg nødt til at færdiggøre denne taske, så de kunne få den med retur til The States :-)
Synes selv at tasken er vældig fin i den røde Dannebrogs farve. Og blomsten ligner jo næsten en maguerit. Men døm selv....

Opskriften på tasken kan du finde her

Opskriften på blomsten finder du  på denne skønne blog

Det færdige resultat
Så håber jeg bare, at tasken bringer glæde i USA. Jeg ved i hvert tilfælde, at de går meget op i "Home-made with love"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar